مرکز مشاوره پيشرو
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

معرفي مرکز مشاوره و خدمات روانشناختي پيشرو

ارائه آموزه هاي تخصصي توسط تيم کارشناسان و اساتيد پيشرو، در خصوص ارائه خدمت  در حوزه سلامت روان کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان  و ياري شما در تمام مراحل دشوار زندگي هدف و مايه مباهات پيشرو است.

 

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختي پيشرو  بيش از ده سال است که فعاليت خود را آغاز نموده است. هم اينک مرکز پيشرو با در اختيار داشتن فضاي مناسب و در جوار مدرسه و  با در اختيار داشتن نيروهاي متخصص و با تجربه در حوزه خدمات روان شناختي کودکان و بزرگسالان آماده ارائه خدمات روانشناختي مي باشد.

 

مشاوره و درمان:

-درمان اختلالات رفتاري ، بيش فعالي، اضطراب، افسرگي و …

 

-درمان اختلالات يادگيري،نقص توجه و تمرکز

 

– ارتقاء مهارتهاي شناختي، مهارتهاي حرکتي ظريف و دست ورزي در کودکان

 

-مشاوره در رابطه با بحران هاي دوره نوجواني و چگونگي برخورد والدين با دوره فوق

 

– مشاوره در خصوص روابط زوجين و سبک هاي فرزند پروي و …

 

-انجام انواع آزمون ها،ارزيابي رواني، عاطفي، رفتاري، شخصيتي

 

-انجام  بازي درماني تخصصي، رفتاردرماني و انجام ساير درمانهاي اختصاصي دوره کودکي

 

خدمات مشاوره دانشجويي بخشي از خدمات بهداشتي دانشجويي است و خدمات مشاوره اي و روانشناختي را به دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشکده پزشکي ، پرستاري ، مشاغل مرتبط با بهداشت ، دانشکده تحصيلات تکميلي و برنامه MPH ارائه مي دهد). اين کار توسط سه روانشناس باليني داراي مجوز که سالها تجربه کمک به دانشجويان در مقابله با طيف وسيعي از مشکلات شخصي و تحصيلي دارند ، کار مي کنند.

 

مرکز مشاوره پيشرو

 

خدمات مرکز در زمينه هاي سنجش و اندازه گيري رواني و روانسنجي، روان درماني، خانواده درماني، گروه درماني، کارگاه هاي کودکان و بزرگسالان ، آموزش والدين در تمامي حوزه هاي مورد لزوم، ارتقاء توانمندي هاي شناختي، و کليه خدمات تشخيصي و درماني کودک، نوجوان و بزرگسال مي باشد.

 

هدف مرکز مشاوره پيشرو ارائه خدمت در محيطي آرام، با بهره مندي از دانش متخصصان با تجربه، به آينده سازان کشور عزيزمان  و خانواده هاي ايشان مي باشد. چرا که روان سالم فرزندانمان همگام با پرورش استعداد و خلاقيت تضمين کننده آينده اي روشن مي باشد.

 

مشاوره خصوصي و محرمانه براي انواع نگراني ها از جمله مسائل شخصي ، مشکلات تحصيلي و عدم اطمينان شغلي ارائه مي شود.

شخصي - بسياري از مسائل شخصي مي تواند زندگي و سلامتي شما را تحت تأثير قرار دهد. SCS درماني کوتاه مدت و هدفمند را براي کمک به رفع نگراني هاي بهداشت روان ارائه مي دهد. در اولين جلسه خود ، اهداف مشخصي را براي کار و برنامه اي براي توسعه استراتژي هاي غلبه بر چالش ها و همچنين بينش نحوه مديريت مشکلات را شناسايي خواهيد کرد.

 

آکادميک - مشاوره تحصيلي به دانشجويان MN اين فرصت را مي دهد تا با يک مشاور متخصص در کمک به دانشجويان براي بهبود عملکرد تحصيلي ملاقات کنند. مشاوره تحصيلي با بحث در مورد نگراني هاي خاص تحصيلي و ارائه پيشنهاداتي براي بهبود عملکرد تحصيلي ، به دانشجويان کمک مي کند

 

شغلي - مشاوره شغلي به دانشجويان اين فرصت را مي دهد تا مسيرهاي شغلي احتمالي متناسب با علايق و شخصيت آنها را شناسايي کنند. مشاور به دانشجويان کمک خواهد کرد:

 

  1. تسهيل ارزيابي شغلي يا علاقه ، از جمله فهرست علاقه شديد (SII)
  2. ارائه منابع و راهنمايي براي به دست آوردن اطلاعات آموزشي و شغلي مرتبط با مهارتها ، علايق ، شخصيت و ارزشهاي آنها.
  3. ارائه پشتيباني با روند تصميم گيري.
  4. دانشجوياني که به دنبال مشاوره رزومه يا کمک به يافتن شغل يا کارآموزي در رشته خود هستند

 

 

 

 

خدمات مشاوره دانشجويي براي کمک به دانش آموزان در مقابله با استرس مرتبط با تحصيلات و همچنين هر گونه نگراني شخصي ديگري که مي تواند عملکرد آنها را در مدرسه مختل کند ، ايجاد شده است. برخي از اين مسائل می توان به اضطراب و ترس ، افسردگي ، عزت نفس پايين ، مشکلات بين فردي ، مشکلات خانوادگي و مشکلات کنترل عادت (به عنوان مثال پرخوري ، الکل و سو مصرف مواد مخدر) اشاره کرد. معمولاً افرادي که مشغول تحصيلات تکميلي هستند ، در مديريت بارهاي اهداف دانشگاهي ، کنار آمدن با استرس و ايجاد و حفظ روابط معنادار در زندگي خود ، نياز به حمايت ، بازخورد و راهنمايي را تجربه مي کنند. ما مي دانيم که جستجوي پشتيباني از هر نوع ممکن است اغلب يک چالش باشد ، و شما را تشويق مي کنيم در صورت داشتن هر گونه سوال با خدمات مشاوره دانشجويي تماس بگيريد ، مايليد در مورد اينکه مشاوره براي شما مناسب است يا در مورد يک جلسه اوليه صحبت کنيد در تلاش براي تأمين نيازهاي مختلف دانشجويان ، خدمات زير را ارائه مي دهيم:

 

ارزيابي و غربالگري اوليه: چند جلسه اول به ارزيابي ماهيت نگراني هاي شما و تعيين بهترين روش براي رفع آنها اختصاص داده شده است.

 

مشاوره فردي در محل: مشاوره کوتاه مدت به مدت 8-12 هفته براي مشکلات خاص و موقعيتي ارائه مي شود.

 

گروه ها: گروه هايي که براي حل مشکلات خاص مانند مديريت استرس و آرامش ، آموزش ابراز وجود ، مهارت هاي کنار آمدن و ساير موضوعات به طور منظم انجام مي شوند.

 

خدمات آموزشي: سمينارها ، سخنراني ها ، سخنرانان مهمان ، فيلم ها و فيلم ها در موضوعات مربوط به بهداشت روان گاهي به منظور ارائه اطلاعات و تشويق به پيشگيري از مشکلات عاطفي ارائه مي شود.

 

مراجعه: برخي از نگراني ها به بهترين وجه از طريق ارجاع به تأسيسات خارج برطرف مي شوند. برخي از اين موارد روان درماني طولاني مدت ، پيگيري روانپزشکي با دارو و درمان زناشويي و زوجين است (اگر يکي از همسران دانشجو نباشد).

 





:: برچسب‌ها: سبک هاي فرزند پروي , آکادميک , مشکلات تحصيلي , بحران هاي دوره نوجواني ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: